Štrukturálna pôdna bunka StrataCell bola postavená na úspešných pokusoch zameraných na zníženie nákladov na inštaláciu a prepravu a zlepšenie štrukturálnej kapacity modulu.
StrataCell, postavený na pokročilých technických špecifikáciách na podporu väčšieho vertikálneho zaťaženia, približuje systémy koreňov stromov bližšie k povrchu vozovky. Inžinieri vypočítali, že s iba 300 mm hrubej hĺbky vozovky môže matica StrataCell uniesť maximálne zaťaženie chodcov a chodníkov.
Vďaka vertikálnym a bočným silám, ktoré sa tiež berú do úvahy pri konštrukcii stromových jám, sa dobre navrhnuté maticové jednotky StrataCell navzájom dobre spoja a vytvárajú monolitický rámec s vynikajúcou modulovou pevnosťou.
Vysoko bezpečné konektory umožňujú rýchle a jednoduché pripojenie StrataCells. Jeho otvorená kostrová štruktúra poskytuje obrovskú rastovú zónu pre jemné koreňové systémy a pre zber dažďovej vody.
Poskytujú viac ako 94% objemu pôdy, sú jamy s StrataCell výrazne výhodnejšie, poskytujú stromom optimálne podmienky na život a rozmach.
Veľkorysé špecifikácie umožňujú začlenenie bežných potrubí a prevzdušňovacích mechanizmov do návrhu konštrukcie.